Tuesday, August 31, 2010

aku bukan anak malaysia.


aku anak mak & apak aku. haha.

jom kita masuk cerita lain. ada jugak warga malaysia yang tak bangga menjadi anak malaysia. sedar diri tu sikit. awak tu duduk kat sini. lahir kat sini.

aku anak malaysia

1) aku rasa terharu apabila nampak budak budak hias kan basikal dorang dengan bendera. penuh 1 basikal. sampai nak bawak basikal pun dah tak nampak. kena tutup dengan bendera. haha. comey jeh.

2) rasa bangga menjadi anak malaysia kerana malaysia aman dan damai. tiada peperangan. tiada permusuhan. tiada gempa bumi. suma suma tuh.

apa lagi yang tak cukup? 

Sedey jeh tengok bendera kena bakar. ape nak buat? tengook aja lah kan.



tapi aku sedih sebap lain.  sebab aku belum merdeka lagi ni. yea belum merdeka dari SPM. woaaaa. budak spm rupa nya. haha. wish me luck :)  *seronok jeh belajar sejarah kat sekolah. rasa kagum tengok perdana2 menteri kita dulu merdekakan malaysia.  jom jomm kita tepuk tangan sama sama. hahah.


selamat hari lahir MALAYSIA yg ke-53 tahun.

ayuh malaysia
bangkit lah
jangan terus layu.


2 comments:

naz said...

yeah siapa jadi rakyat malaysia patut bersyukur sangat:) dulu basikal i memang penuh cap bendera haha

nath said...

naz - bagus! hehe.