Monday, December 7, 2009

Berita benar

search di google

bagan datoh, perak

Seorang saksi dipercayai ternampak seekor ular yang agak besar didalam tandas. Ular itu sedang duduk diam diam sahaja. Saksi dipercayai hendak membuang air kecil. opppss, maaf kan saya. hendak membuang hajat.Tetapi terpaksa juga membuang hajat walaupun didalam ketakutan. Dipercayai juga bahawa ular itu sedang tidur nyenyak. Perkara itu mungkin disebabkan banjir. Negeri perak juga dilanda banjir, tetapi tidak seteruk negeri negeri lain. Hal ini menyebabkan ular itu sejuk kot, dan masuk dalam lubang jamban. Anda diluar sana hendak lah berhati hati kerana mungkin binatang lain seperti gajah, biawak, buaya, zirafah akan memasuki rumah, bilik mahupun tandas anda. Hargai nyawa anda. ingat lah orang tersayang.

sekian, Berita benar.

p/s: bm aku fail. haha. tpi ni citer betul taw. tk tipu. take care kawan kwan. love u.


28 comments:

Appleartwork said...

hehehhe..menarik info tuh

ahmad said...

bahaya tu ow.....hahaha

✿ Cik Cimi said...

mak ai.
bahaye btol.

nizamsani said...

fuh.bahaya ni.

0wh nath said...

APPLEWORK> memang menarik, hehe.

0wh nath said...

ahmad> memang pun. tc taw.

0wh nath said...

cikmimi> yeah. takut masuk bilik lak.

0wh nath said...

nizamsani> memang bahaya. hehe. jage jage.

Cik_SejarahCintaMastura said...

hahaaa... betul keh..? nasib baik duduk kat selangor jee.. :DDD

niesz said...

hihi..zirafah pon msuk uma??niesz teringin gak nk tgk zirafah dr dekat..kat zoo x ley..jauh sgt..

emm...sape2 yg br lps bnjir tu..berjaga2 la ek..

BuLaN iTu aKu said...

kompem lepas ni aku tukar mangkuk tandas aku.. huhuhu.. seram

chokio_nia said...

seb bek tgk dlu..kalo trus buang air, cmne la gamak nye kan??haiyo

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

hilang mood nak buang air..

0wh nath said...

cintamastura> ular mane2 pun ade laaa. ehe.

0wh nath said...

bulan> nk tukar yg macam mane. huhu.

0wh nath said...

choki_nia> dye dh tk tahan sgt dh time tuu. terpaksa jugak lah buang time ular tuu ader.

irvan said...

bahaya juga ya, ketika mau BBB ada ular di WC

Eiqa said...

haha bongok punye post :) nasib bek besh..cayang la ko T__T (ayat je tu)

0wh nath said...

irvan> tau tkpe. jage jage.

0wh nath said...

eiqa> haha. aku tau kaw cyg aku an. ckp je laa. tkyh malu2. hihi.

fiD said...

ular tu selekeh la, patutnye pegi la tido kat hotel kew, hwww

0wh nath said...

fid> haha. tau tkpe. memang sakai pun. huhu.

ikeen said...

abish la...ular 2 da nmpak segalenye...hukhuk..(xsuci ag da)..

0wh nath said...

ikeen> hahahaha.

Anonymous said...

ahha , best lah !

SENORITA ZATY said...

eeee , takud nye , seriyes i plg takud ngan ular , gerun ! huhuh

n a t h said...

senoritazaty> haha. i pun takut. issh/

leEya said...

ingin menjadi model?

lawati http://hannahtalent.blogspot.com/2009/12/igin-menjadi-model.html

kalaw u join contest ny..jgn lupe ltak link i k,,tok bgtau dari mana u taw pasal contest ny