Wednesday, August 12, 2009

nath kena h1n1 ?.


huhu, mintak dijauhkan lah. boleh membawa maut oooo. takowt doe. eee. Assalamualaikum sume. Nak cerita pasal h1n1 nih. Aku dikuarantin kan. Kene dok umah. Tk leh kuar kuar. Sebenarnya aku demam teruk oo. glew terok. (tk terok sgt sebenarnya). Dpt mc 3 hari oleh doktor yg belagak tuh. Kenapa belagak?. Tk ush lah cerite. Tk baik mengaibkan owg kn?. haha. baik lah pulak aku nih. huhu. Selama 3 hari tuh. Aku tk mkn nasik doh. Byg kan aku seorang yang pelahap, tetibe huh, hilang selera nk makan. haha. *glew. Hari nih masuk hari ke-3 aku mc, so. es0k boleh lh aku g kowlah an, memandang kn aku pun sudah sehat. Tapi tup tup...
dapat mesej. Yg berbunyi..........




*SCOOL CLOSED FROM 13 TO 19.


PLEASE FORWARD.


I GOT THIS MSG FROM PUAN MASITAH.


ANY QUESTION, PLEASE CALL ME BACK !




huhu, tersenyum lebar aku. huhu. seronok aku. Haha. Dh lh dpt mc 3 hari, pstu ditmbh pulak dengan cuti seminggu. Yes, cuti jugak akhirnya. Tiada tension lagik. haha. *Dan... h1n1 akan terus kan usaha nya untuk menghapuskan manusia. Tk tau sampai bila... Sape yang harus dipersalahkan?....

2 comments:

Anonymous said...

seronok la ye dpt cuti.
harun tah bile lagi )):

Siti nathrah said...

tk lme lagik lh tuh. huhu.