Wednesday, August 26, 2009

al-fatihah..



assalamualaikum. sape yg meninggal?, mickeal jackson?. memang lah. tapi nih lain lah ngok (ckp sendiri). haha. sebenarnya.. Sebelum cuti sekolah hari tuh. adalah seseorang nih meninggal dunia. kene langgar lori. Agak teruk lah jugak. perempuan. masuk bawah lori lah k0wt. waahh. takut seh. dekat dekat ngn umah aku ooo. lagi lah aku takut. wooo, tk0t. tak0t. tak0t. huhu. Al kisah nya begini.


"weh, semalam ade budak accident lah, kat depan balai polis tuh"

"balai polis mne?."

"alaa, dekat ngn rumah kaw tuh lah".

"(terdiam sebentar). oo, yeke?. Teruk keh?".

"teruk laa, sampai meninggal budak tuh. kaw tau".

"innalillahiwainnalillahirrajingun". Budak mne weh?.'

"Budak sekolah kite laa"

"ha?, sape weh?, form bape?(dgn nada cuak)"

"Form 2. dengar citer kepala dye pecah. Kene langgar ngn lori ".

"oh, yeke. (buat muke selamba, padahal takut). Sape yang langgar?. Abes tuh owg tuh kene tangkap tk?.

"tk, owg tuh lari".


Macam itu lh ceritenyer, aku nih fobia sikit dgar pasai exciden nih. bap aku pun penah excien moto gak. maklumlah.. merempit. haha. eh eh. tk lah ada setan tolak laah. haha. Sakit woo nk jalan.

*balik jeh umh g tau mak, moto jatuh mase nk tonggkat kn dye. baek punyer ayat. bohong sunat .pastu kaki kne ez0s,hehe. kulit ku tercabut maa. tgal daging jeh. sakit glew. eh eh, tkde lah sakit mane pun. SAYA KAN KUAT. HAHA. nasib baek my mom tk marah. Kalo tk kne balik periuk, baling tb.haha. adoi.

psal citer nih, itu lah. kalo dh langgar tuh. tk yah lah larik kn. tol tk?. macam aku jugak. dh langgar kete owang pastu cabutt. wakakaka. muka aku cuak TUHAN saja yg tau. kiki. geli ketiak aku.hikhik.


mak rempit terhebat nih. adik nk join boleh. wakaka.


(haha, orang yg tak syg nyawe jeh sanggup wt cm gini. bongok. hihi.)

sambung balik cerita...

Besok nyer kuar paper metro. dah agak dah. mesti kuar punyer. Taman medan kan famous. hee
dari surat khabar yang aku baca tuh, arwah tuh bawu lepas beli gula-gula pastu nk balik rumah dye, then nk melintas jalan dengan kawan dye. pastu time nk lintas tuh lah dye exciden. Tk tau lah citer betul dye cmne. Ada yang kata arwah nk tolong kawan dye nk kne langgar. pastu dye pulak yang terkene. cian cian..

seminggu tuh plak.


"weh, kaw nak tgok video budak sekolah kite yg kne langgar tu tk?.

"ha, kaw ade?.

"mne kaw dapat?, leh plak rakam2 eh".

time tu kn, aku tgok eeee, byak glew darah. memang nmpak betul lah. wah wah Berani tol mamat nih rakam. *agak nya nk jadi doktor bedah k0t. hihi. Kalo aku tk berani laaa.


Terimbau kembali arwah sahabat aku yang meninggal dunia. Mase aku form 2 ke 3 ntah. tk sure lah. tapi memang sedey lah time tuh. Dh lah satu kelas. memang terasa kehilangan nye. huwahuwahuwa.

* SEMOGA MEREKA BERADA BERSAMA-SAMA ORANG YANG SOLEH DAN SOLEHAH. AL-FATIHAH...


p/s: sayangi lah nyawa anda yea kengkawan.


8 comments:

Siti nathrah said...

al- fatihah .

EN.ROBOT said...

al-fatihah,.,..,
kamu jgn la nk lumbe2 haram nih ye,..,~!
:p hehe,..,

Siti nathrah said...

0ke en robot. hehe.

atok said...

mati2 tu bila2.

Siti nathrah said...

sebelum puasa. dh lupa lah. huhu. npe ?.

Kiera Yusof said...

weyhh, mnakutkan --'

Siti nathrah said...

ira> tau tkpe. amek award taw.

nurulhudalladdin said...

cite member eksiden da selalu aku denga..tp aku mg takan lupe bestfren aku meninggal waktu aku form 3..2 hari slpas pmr..n skang umur aku da 21 pun aku still ngat camne dy gelak camner dy senyum..hermm..Tuhan lg syg dorg kan..